نگارخانه عمیق

نمایشگاه عکس، نمایشگاه هنرهای دستی، نمایشگاه تابلوهای نقاشی، نمایشگاه آنتیک

_

در نگارخانه عمیق، آثار هنری به نمایش و فروش گذاشته می شود. آثاری از هنرهای تجسمی، حجمی، معماری، کانسپت شوال و …

به نگارخانه عمیق خوش آمدید، یک محل زیبا و متفاوت برای نمایش آثار هنری در قلب خراسان شمالی. این نگارخانه با انگیزه و عشق به هنر توسط اقای دکتر فرهاد عمیق، هنرمندی با سابقه و تجربه در تولید اثار هنری، به وجود آمده است.

تاکنون بیش از 90 رویداد و نمایشگاه هنری در این نگارخانه برگزار شده است و هر کدام از آنها شاهد آثاری متفاوت و شگفت‌انگیز از هنرمندان مختلف بوده‌اند. نگاه آقای عمیق، نگاهی حمایتی و پشتیبانی از هنرمندان است که همیشه به دنبال فرصت‌هایی است که بتواند این آثار ارزشمند را به نمایش بگذارد.

اگر شما هنرمند هستید و یا به نمایش گذاشتن اثر خود علاقه‌مندید، نگارخانه عمیق محیطی حرفه‌ای و فنی را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید آثار زیبای خود را به روی دیوارهای این نگارخانه برجسته کنید.

در کل، نگارخانه عمیق یک جواهری در قلب خراسان شمالی است که به دلیل عشق و انگیزه هنری آقای عمیق، به وجود آمده است و همیشه پذیرای هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر خواهد بود .

رویدادها

_

تعدادی از رویدادهای برگزار شده در نگارخانه مجموعه فرهنگی هنری عمیق

  • نمایشگاه اولین جشنواره عکس نگاه عمیق با موضوع حرکت در طبیعت
  • نمایشگاه عکس ...
  • نمایشگاه عکس ...
راهنمای تماس و همکاری

با بیش از یک دهه تجربه در مشاوره، تولید انواع محصولات رسانه ای و ارائه خدمات پشتیبانی فنی امکان استفاده از استودیو کروماکی، استودیو وایت روم، بلک باکس و استودیو صدابرداری برای تولید و اجرای بهترین پروژهها فراهم شده است.

اطلاعات تماس
  • شماره تلفن: 3101-058  |  09155891800
  • آدرس: بجنورد خیابان حسینی معصوم، مجتمع اوج، مجموعه فرهنگی هنری عمیق
تعرفه رزرو

داشتن یک محیط استودیویی مناسب با امکانات حرفه ای همواره یکی از دغدغه های مهم فیلم سازان و تولید کنندکان محتوای تصویری بوده است.

قرارداد

برای دریافت قرارداد همکاری با ما تماس بگیرید.