پوینده / سرپرست صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن فرهنگی و تاریخی کشور


این همایش با توجه به اینکه برای اولین‌بار در سطح استان برگزار شد، فوق‌العاده بود. مطالبی که ارائه شد برای ارتقای دانش مدیریتی شرکت‌کنندگان بسیار حائز اهمیت است و امیدوارم برگزاری این همایش‌ها در استان ادامه داشته باشد. علاوه بر بحث‌های علمی این همایش می‌شود گفت جذب گردشگران به استان و کشور موجب می شود با ظرفیت های گردشگری استان ها آشنا شوند و این فرصتی است برای اینکه بتوان بیش از پیش چهره ی زیبای کشورمان ایران را برای جهانیان به تصویر بکشیم.

[minti_image img=”15632″ align=”center” style=”image_box_rounded” hover=”image_zoom”]

ثروتی/ نماینده سابق مجلس شورای اسلامی


این همایش در نوع خود بی‌نظیر بود و برگزاری چنین همایش‌هایی می‌تواند موجب ارتقاء سطح آگاهی و بینش مدیران شود. با توجه به اصل ۴۴ قانون اساسی می‌بایست مدیرانی آگاه برای حضور در بخش خصوصی و دولتی برای اداره کشور در این بخش تربیت شوند. موسسه تجلی فرآیند عمیق حرکت جالبی را در خراسان شمالی شروع کرد و برگزاری این همایش باعث شد زمینه برای برگزاری چنبن همایش‌هایی مهیا شود. برگزاری این همایش نشان از درک عمیق مدیریت موسسه در گسترش دانش مدیریت دارد. امیدوارم چنین نشست‌ها و همایش‌هایی جهت توسعه روزافزون استان برگزار شود.

[minti_image img=”15642″ align=”center” style=”image_box_rounded” hover=”image_zoom”]

فتحی نیا / معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار شهرستان تربت حیدریه


بسیار سپاسگزارم، همایش در عین اینکه مطالب خوب و آموزنده‌ای را برای شرکت‌کنندگان ارائه داد از نظم بسیار خوبی برخوردار بود. موضوع مدیریت استراتژیک یکی از بهترین موضوعاتی است که توسط اساتید مجرب، مطرح شد. به جرات می‌توانم بگویم همایش از نظر محتوایی سطح خوبی داشت. با توجه به اینکه فضای مدیریت کشور و اقتصاد به موضوع آموزش احتیاج دارد، برگزاری این همایش‌ها باعث ارتقاء دانش فنی مدیران می‌شود که این قضیه با دخالت و یاری بخش خصوصی موثر خواهد بود. من در همایش‌های دیگری هم که در استان خراسان‌شمالی برگزار شود شرکت می‌کنم.

[minti_image img=”15644″ align=”center” style=”image_box_rounded” hover=”image_zoom”]

حسین ثابت قدم / مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی


همایش مدیریت استراتژیک با توجه به اینکه برای اولین بار در استان برگزار شد خیلی عالی بود. چقدر ارزشمند است که توجه به مباحث مدیریتی، تحول اندیشه ها، افکار و عقاید و استفاده از نخبگان سراسر جهان در استان به یک فرهنگ تبدیل شود. استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان و ایجاد مشارکت فزاینده از نکته‌های مثبتی بود که آقای عمیق، مدیریت مجموعه به خوبی از آن استفاده کرده بودند.

[minti_image img=”15646″ align=”center” style=”image_box_rounded” hover=”image_zoom”]

دکتر جواد فروغی / سخنران، قاری و حافظ کل قرآن


انتظار برگزاری چنین همایشی را با این سطح در شهر بجنورد نداشتم بنده می‌تونم بگم تجربه این گونه همایش ها را فقط در تهران داشتم. مطمئناً در این همایش لطف خدا شامل حال تک‌تک شما دوستان شده است و تمام تلاش‌های شما با نگاه پروردگار مهربان به نتیجه خاص خودش رسیده البته این نکته رو بگم که آقای عمیق با روحیه خوب و با نشاطی که داشتند یک فرد خاص هستند که با اراده قوی و توانایی بالای خود همایش مدیریت استراتژیک را بسیار عالی اجرا کردند.

[minti_image img=”15649″ align=”center” style=”image_box_rounded” hover=”image_zoom”]
[minti_callout bgcolor=”#dc9f27″ textcolor=”#ffffff” buttontext=”ارسال دیدگاه” url=”http://amigh.org/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/” buttoncolor=”color-8″]شنیدن دیدگاه‌ها، انتقاد و پیشنهادهای شما همواره الهام‌بخش ما خواهد بود. صحبت‌های خود را به گوش ما برسانید.[/minti_callout]