موسسه فرهنگی هنری تجلی فرآیند عمیق در دومین فعالیت سازمانی خود اقدام به برگزاری نخستین همایش ملی مدیریت پروژه در استان خراسان شمالی نمود.

این همایش که مجوزهای لازم از مرکز آموزشی مدیریت دولتی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را نیز کسب کرده ، ۱۶ مهــر در محل کمپ پتروشیمی خراسان برگزار می شود و برای شرکت کنندگان در آن قریب به ۵۰۰ صندلی در نظر گرفته شده است.

آنگونه که از تبلیغات محیطی و مجازی این موسسه نمایان است، پروفسور تامی ویر از ایالات متحده آمریکا، پروفسور جیمز بنرمن از انگلستان و مهندس رضا نیسانی ایرانی مقیم کالیفرنیا که هر ۳ سابقه درخشانی در مشاوره کمپانی های بزرگ بین المللی را نیز دارند ، برای سخنرانی به شهر بجنورد دعوت شده اند.

دکتر جواد فروغی قاری و سخنران بین المللی حوزه قرآنی نیز در خلال این همایش بحث مدیریت از دیدگاه قرآن را معرفی خواهد کرد.

این موسسه در تاریخ ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری هم چندی از مدیران، صنعتگران و سرمایه گذاران را در قالب همایش ملی مدیریت استراتژیک از سراسر کشور به بجنورد کشاند و در برگزاری از آن از تجربیات ۴ استاد خارجی از کشورهای نیوزیلند، کانادا، اسپانیا و آفریقای جنوبی بهره گرفت.

 

دکتر پوینده سرپرست صندوق احیاء و بهره برداری از اماکن فرهنگی و تاریخی کشور که میهمان ویژه آن همایش بود پس از حضور در بجنورد، سطح همایش را بسیار بالا عنوان کرد و گفت : جذب گردشگران با عناوین مختلف به کشور ، موجب می شود آنان با ظرفیت های گردشگری استان ها آشنا شوند و این فرصتی است برای اینکه بتوان بیش از پیش چهره زیبای کشورمان ایران را به جهانیان به تصویر بکشیم .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با استقبال از برگزاری این همایش گفت : چقدر ارزشمند است که توجه به مباحث مدیریتی، تحول اندیشه ها، افکار و عقاید و استفاده از نخبگان سراسر جهان در استان به یک فرهنگ تبدیل شود.

ثابت قدم گفت: استفاده از ظرفیت های موجود در استان و ایجاد مشارکت فزاینده از نکته های مثبتی بود که مدیریت محترم موسسه فرآیند عمیق به خوبی از آن استفاده کرد.

فتحی نیا فرماندار تربت حیدریه که مهمان خراسان شمالی بود در خصوص برگزاری اینگونه همایش ها گفت : با توجه به اینکه فضای مدیریت کشور و اقتصاد به موضوع آموزش احتیاج دارد، برگزاری اینگونه همایش ها باعث ارتقاء دانش فنی مدیران می شود که این قضیه با همکاری بخش خصوصی میسز خواهد بود.

امیرحسین حدادیان مدیر مجموعه عکاسخانه گرگان نیز با تشکر از تیم جوان و پرانرژی برگزارکننده این همایش، برگزاری آن را کاری شایسته وصف و تقدیر در خراسان شمالی عنوان کرد.

لازم به ذکر است وزارت راه و شهرسازی، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور ، صندوق احیا و بهره برداری از اماکن فرهنگی و تاریخی کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و انجمن صنفی انبوه سازان خراسان شمالی از همایش ملی مدیریت پروژه در استان اعلام حمایت کرده اند که این خود گویای گستردگی فعالیت های موسسه تجلی فرآیند عمیق است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *